poniedziałek, 27 lipca 2009

Ufajmy!

„Nie lękaj się, Ja zawsze jestem z tobą”
- te słowa kiedyś powiedział Pan Jezus do Św. Siostry Faustyny i myślę, że do każdego z nas także to mówi.
Bardzo często boimy się wielu rzeczy. Nie znamy przyszłości, martwimy wieloma sprawami, które nas bezpośrednio dotykają. A Jezus mówi: Nie lękaj się.
On z nami cały czas, nawet gdy Go nie czujemy. On troszczy się o każdego, nawet gdy tego nie dostrzegamy. Jest blisko, mimo często przykrych wydarzeń. On nas przytuli do swego Serca i umocni na każdym kroku. W swoim dzienniczku Św Siostra Faustyna pisze także: "Kiedy rozmawiałam z Bogiem utajonym, dał mi poznać i zrozumieć, że nie powinnam się wiele
zastanawiać i lękać trudności, jakie mnie spotkać mogą. - Wiedz o tym, że Ja jestem z tobą, ja sprawiam trudności i Ja je zwyciężam, a usposobienia nieżyczliwe mogę zmienić w jednej chwili na przychylne sprawie tej."
Dlatego zdajmy się na Niego, oddajmy się Jego Woli. Poddając się Jego Woli staniemy się ludźmi wolnymi, ponieważ Jezus wie co dla nas najlepsze. Jezus jest Panem naszego życia! Ufajmy!

1 komentarz:

  1. Cieszę się z tych słów:-) Często zdajemy się na samych siebie, a zapominamy bądź boimy się zawierzyć we wszystkim Bogu. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń