piątek, 17 lipca 2009

Kamienie- ciąg dalszy

Przede wszystkim Matka Boża prosi by odmawiać codziennie wszystkie tajemnice RÓŻAŃCA. Podczas jednego z orędzi Maryja powiedziała te słowa:

„ Z różańcem w ręku możecie czynić cuda w waszym życiu, w świecie!”

„ …wzywam was, byście zaczęli z żywą wiarą odmawiać różaniec. W ten sposób będę mogła wam pomóc. Wy, drogie dzieci, pragniecie otrzymać łaski, ale nie modlicie się. Ja wam nie mogę pomóc, gdyż wy nic nie robicie w tym kierunku. Drogie dzieci, wzywam was, żebyście odmawiali różaniec i żeby różaniec był dla was obowiązkiem, który będziecie wypełniać z radością.”.

„ Drogie dzieci! Dziś również wzywam was do modlitwy. Drogie dzieci, modlitwa czyni cuda. Wtedy gdy jesteście zmęczeni, chorzy i nie widzicie sensu życia, weźcie różaniec i módlcie się, dopóki modlitwa nie stanie się dla was radosnym spotkaniem z waszym Zbawicielem. Jestem z wami i modlę się za was drogie dzieci. Dziękuję, że odpowiedzieliście na moje wezwanie.

“Drogie dzieci! Dzisiaj wzywam was do modlitwy sercem. a nie z przyzwyczajenia. Niektórzy przychodzą, ale nie chcą pogrążyć się w modlitwie. Dlatego pragnę was przestrzec jako Matka: módlcie się tak, by modlitwa zawładnęła waszymi sercami w każdym momencie. Dziękuję, że odpowiedzieliście na moje wezwanie.”

„ Odnówcie modlitwę osobistą, a w szczególny sposób proście Ducha Świętego, aby pomógł wam modlić się sercem”.

Kolejną bronią przeciw szatanowi jest PISMO ŚWIĘTE. Pewnego razu Matka Boża płakała, ponieważ Biblię stawiamy z innymi książkami, ze nie czytamy jej z miłością. Poprzez samo jej ucałowanie otrzymujemy już wiele łask. Zaleca byśmy każdego ranka przeczytali parę linijek Pisma Świętego i rozważali je.

Matka Boża powiedziała: „ wzywam was, byście w swoich domach każdego dnia czytali Biblię i niechaj będzie ona na widocznym miejscu, by was zawsze pobudzała do jej czytania i do modlitwy”

„Każda rodzina powinna się modlić wspólnie i czytać Biblię”

Ostatnią rzeczą którą chcę poruszyć w tej notce jest POST. W dzisiejszym świecie wielu już zapomniało co to tak naprawdę jest? Nie zastanawiają się nad tym. Post jaki jest nam znany to bezmięsny w piątek. Ale co to za post gdy przez cały tydzień czekamy by zjeść w ten dzień przepyszną smażoną rybkę? Matka Boża poleca ścisły post o chlebie i wodzie w środy i piątki. Chorzy są zwolnieni od tego postu.Tylko modlitwą i postem można wstrzymać wojnę. Dlatego, moje drogie dzieci, módlcie się i swoim życiem dajcie świadectwo, że jesteście moimi i do mnie należycie, gdyż szatan chce w tych dniach zamętu sprowadzić na złą drogę jak najwięcej dusz. Dlatego wzywam was, abyście się zdecydowali na Boga, a On was obroni i wskaże, co powinniście czynić i jaką drogą iść. Wzywam wszystkich, którzy mi powiedzieli «tak», aby odnowili akt poświęcenia się mojemu Synowi Jezusowi i Jego Sercu i mnie, abyśmy mogli was jeszcze intensywniej użyć jako narzędzia pokoju w tym niespokojnym świecie”.W tym czasie pokój jest w szczególny sposób zagrożony i ja żądam od was, abyście odnowili post i modlitwę w waszych rodzinach. Drogie dzieci, pragnę, żebyście zrozumieli powagę sytuacji i to, że wiele z tego, co się stanie zależy od waszej modlitwy, a wy mało się modlicie. Drogie dzieci, jestem z wami i wzywam was, abyście z powagą zaczęli się modlić i pościć, tak jak w pierwszych dniach mojego przyjścia. Dziękuję, że odpowiedzieliście na moje wezwanie”. „Drogie dzieci! I dzisiaj wzywam was do modlitwy i postu. Wiecie, drogie dzieci, że z waszą pomocą mogę uczynić wszystko i zmusić szatana, by nie kusił do zła i by oddalił się od tego miejsca. Szatan czyha, drogie dzieci, na każdego z was. Szczególnie u każdego z was pragnie w każdą codzienną sprawę wnieść niepokój. Dlatego też, drogie dzieci, wzywam was, by wasz dzień był jedynie modlitwą i oddaniem się całkowitym Bogu. Dziękuję, że odpowiedzieliście na moje wezwanie”.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz