wtorek, 21 lipca 2009

Akt Osobistego Oddania się Matce Bożej

Drogie dzieci! Podczas gdy wielka łaska niebieska wylewa się na was, wasze serce pozostaje twarde i bez odpowiedzi. Dzieci moje, dlaczego mi nie oddacie całkowicie swoich serc? Pragnę w nich tylko umieścić pokój i zbawienie: mojego Syna. Z moim Synem wasza dusza będzie skierowana na cele najwznioślejsze i nie zagubicie się nigdy. Również w najgęstszej ciemności znajdziecie drogę. Moje dzieci, zdecydujcie się na nowe życie z imieniem mego Syna na ustach. Dziękuję Wam. ” 02.01.2009

Akt Osobistego Oddania się Matce Bożej

 
Święta Maryjo, Bogurodzico Dziewico,
obieram sobie dzisiaj Ciebie za Panią,
Orędowniczkę, Patronkę, Opiekunkę i Matkę moją.
 
Postanawiam sobie mocno i przyrzekam,
że Cię nigdy nie opuszczę,
nie powiem i nie uczynię nic przeciwko Tobie.
 
Nie pozwolę nigdy, aby inni cokolwiek czynili,
co uwłaczałoby czci Twojej.
 
Błagam Cię, przyjmij mnie na zawsze za sługę i dziecko swoje.
 
Bądź mi pomocą we wszystkich moich potrzebach.
 
Oddaję się Tobie, Maryjo, całkowicie w niewolę,
a jako Twój niewolnik poświęcam Ci ciało i duszę moją,
dobra wewnętrzne i zewnętrzne,
nawet wartość dobrych uczynków moich,
zarówno przeszłych jak obecnych i przyszłych,
pozostawiając Ci całkowite i zupełne prawo
rozporządzania mną i wszystkim bez wyjątku,
co do mnie należy, według Twego upodobania,
ku większej chwale Boga, w czasie i w wieczności.
 
Pragnę przez Ciebie, z Tobą, w Tobie i dla Ciebie
stać się niewolnikiem całkowitym Syna Twojego,
któremu Ty, o Matko, oddaj mnie w niewolę,
jak ja Tobie oddałem się w niewolę.
 
Wszystko, cokolwiek czynić będę,
przez Twoje Ręce Niepokalane,
Pośredniczko łask wszelkich,
oddaję ku chwale Trójcy Świętej - Soli Deo!
 
Maryjo Jasnogórska, nie opuszczaj mnie w pracy codziennej
i okaż swe czyste Oblicze w godzinę śmierci mojej.
 

Amen.



lubię tą piosenkę:))

2 komentarze:

  1. Prześliczna ta piosenka...Ojciec Święty na pewno był wzruszony. Jagódko, jak się nazywa zespół tych dzieci? bo tak mi się wydaje, że miałam kiedyś taką taśmę z ich nagraniami, ale zapomniałam, tak bardzo mi się zawsze podobało ich śpiewanie po włosku:-) Co trzeba wpisać na Youtube, żeby ich odnaleźć? Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piccolo Coro dell'Antoniano:))

    http://www.youtube.com/watch?v=v0nnOrvKQ4E

    OdpowiedzUsuń