poniedziałek, 22 czerwca 2009

Jezus Cię Kocha!

Do jednej z mistyczek Jezus powiedział te słowa:

"Zbliżcie się do tego Serca, które tak bardzo was kocha. Wtedy przeleję z Mojego Serca niezliczone błogosławieństwa do waszych serc, aby wasze dusze stały się tak piękne jak wiosna, aby przemienić wasze dusze w wieże z kości słoniowej, w niebo dla Mnie samego. Jakże można wątpić w Moją Miłość?..."

"Kocham tych wszystkich, którzy upadają i przychodzą do Mnie prosząc o wybaczenie, kocham ich za to jeszcze bardziej. Nigdy ich nie odrzucę, nawet jeśli upadają tysiące razy. Będę tam, aby im wybaczyć i obmyć ich z grzechów w Mojej Krwi. Nigdy nie zmęczę się przebaczaniem, ponieważ jestem Bogiem Miłości i Miłosierdzia, pełnym litości dla słabego. Moje Serce jest Święte: jest bezmiarem przebaczenia. Nie martw się więcej, Moja córko. Kocham cię. "

"
Moje Najświętsze Serce jest w Płomieniach Miłości, zawsze tak pełne zapału, aby wciągnąć was wszystkich w Swe głębiny. Pragnę miłości. Wszystko, czego chcę od was, to Miłość, ponieważ Miłość jest Korzeniem Drzewa Cnót."

"Pragnę z każdej duszy uczynić Żywą Pochodnię płonącą Miłością."


4 komentarze:

  1. Pomimo naszych upadków Pan Jezus nigdy nas nie przestaje kochać.Pozdrawiam http://drogadopana.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jezus jest mym oparciem w kazdej sytuacji,gdy nie mialem gdzie mieszkac,gdy bylem glodny,gdy chcialem pogadac,Zawsze mi pomogl...Kocham Cie Ojcze,Tyś zawsze w moim sercu..BARTEK.Jezus jest mym oparciem w kazdej sytuacji,gdy nie mialem gdzie mieszkac,gdy bylem glodny,gdy chcialem pogadac,Zawsze mi pomogl...Kocham Cie Ojcze,Tyś zawsze w moim sercu..BARTEK.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham Jezusa i dbam o to, aby być zawsze blisko Jego, bo wiem,że bez Niego,bez Jego pomocy nic dobrego uczynić nie mogę. Nic dobrego...

    OdpowiedzUsuń
  4. Jezus kocha wszytkich . Tylko on jest Drogą , Prawdą i Życiem . " Oto stoję u drzwi i kołaczę " Módlmy sie do niego bo on nas umiłował do takiego stopnia , że oddał swe życie na krzyżu . Jezu , wejrzyj na nas grzesznych , z problemami i wstawiaj sie u swego Ojca który jest w niebie każdego dnia . ;)

    OdpowiedzUsuń