środa, 26 sierpnia 2009

Wybierz Błogosławieństwo!

Wiem, ostatnio trochę zaniedbałam się w pisaniu nowych postów, ale jak to bywa w dzisiejszych czasach człowiek jest "na maksa" chwilami zalatany i ma czas praktycznie rzecz biorąc tylko na sen, a jak już trochę tego czasu wolnego się znajdzie to przeznacza go na inne ważniejsze sprawy:))
Ale żeby już nie przynudzać, to dziś poruszę temat przekleństwa i błogosławieństwa.
Nie wiem jak u Was w Parafiach ale u mnie np praktycznie w ogóle o tym się nie mówi, nie przypominam sobie by któryś z Kapłanów poruszył tę dosyć ważną kwestię.
W Piśmie Świętym czytamy:
„Widzicie, ja kładę dziś przed wami błogosławieństwo i przekleństwo. Błogosławieństwo jeśli usłuchacie poleceń Pana, waszego Boga, które dziś wam daję; przekleństwo, jeśli nie usłuchacie poleceń Pana, waszego Boga, jeśli odstąpicie od drogi, którą ja wam dzisiaj wskazuję, a pójdziecie za bogami cudzymi, których nie znacie.” Pwt, 11,26-28.
A więc mamy do wyboru albo błogosławieństwo albo przekleństwo, jednak Pan Bóg mówi:
"Biorę dziś przeciwko wam na świadków niebo i ziemię, kładąc przed wami życie i śmierć, błogosławieństwo i przekleństwo. Wybierajcie więc życie, abyście żyli wy i wasze potomstwo"
Czyli Bóg mówi biorę sobie świadków niebo i ziemię, macie dwie drogi błogosławieństwo i przekleństwo i od razu mówi wybierz BŁOGOSŁAWIEŃSTWO. Wniosek: Bóg pragnie naszego szczęścia, ale to od nas zależy czy My chcemy z tego skorzystać.
Najczęściej oznakami przekleństwa są:
-> załamania emocjonalne, psychiczne, depresje;
-> nieustannie powracające choroby, niewytłumaczalne, często dziedziczne (pradziadek umarł na raka płuc, wujek umarł na raka płuc, dziecko ma problemy z płucami;
-> niepłodność ( jako choroba dziedziczna);
-> tajemnicza skłonność do poronień, nieustanne problemy z chorobami kobiecymi;
-> wieczne rozwody, różnego rodzaju formy odrzucenia w rodzinie;
-> nieustanne problemy finansowe, ciągły brak pracy;
-> podatność na różnego rodzaju wypadki
-> tradycja samobójstw w rodzinie i różnych niewytłumaczalnych przedwczesnych śmierci
Co powoduje przekleństwo?
-> kult fałszywych bogów;
-> brak szacunku dla rodziców;
-> wszystkie formy wykorzystywania słabych i bezbronnych;
-> kazirodztwo
-> nienawiść do Żydów;
-> wszystkie formy dewiacji seksualnych;
-> martwa modlitwa
-> pokładanie ufności w drugim człowieku;
-> przeklinanie słowem, złorzeczenie ;
-> kradzież, krzywoprzysięstwo;

MODLITWA O UWOLNIENIE
Panie Jezu Chryste, wierzę, że jesteś Synem Bożym i jedyną drogą do Boga. Wierzę, że umarłeś na Krzyżu za moje grzechy i zmartwychwstałeś. Ty stałeś się przeklęty każdym przekleństwem, które powinno spaść na mnie za moje grzechy. Ty Jezu wykupiłeś mnie z każdego przekleństwa, abym mógł żyć w błogosławieństwie.
Panie Jezu, przepraszam Cię za wszystkie moje grzechy i grzechy moich przodków. Proszę Cię o przebaczenie szczególnie tych grzechów, które otworzyły mnie na działanie przekleństwa. Uwolnij mnie Jezu od skutków grzechów moich przodków.
W Twoim Imieniu Jezu rezygnuję z buntu przeciwko Tobie, wyrzekam się wszystkich moich grzechów i grzesznych przyzwyczajeń i poddaję całe moje życie Tobie jako jedynemu mojemu Panu i Zbawicielowi.
Decyzją woli przebaczam wszystkim, którzy mnie skrzywdzili, ponieważ pragnę, aby Bóg mi wszystko przebaczył. W sposób szczególny przebaczam z całego serca … (imiona osób, które mnie skrzywdziły, a którym najtrudniej jest mi przebaczyć). Przebaczam im Jezu tak, jak Ty mi wszystko przebaczyłeś. Przebaczam również samemu sobie wszystkie moje grzechy, błędy i porażki życiowe, tak jak Ty mi wszystko przebaczasz.
Staję teraz we Krwi Jezusa oraz w Sercu Maryi Wspomożycielki chrześcijan, chroniony od każdego zła. Szatan nie ma do mnie żadnych praw. Krew Jezusa odkupiła mnie, oczyszcza z każdego grzechu i uświęca mnie.
Wyrzekam się wszelkich kontaktów z okultyzmem (z magią, bioenergoterapią, reiki, kartami tarota i wszelkimi formami wróżenia, uzdrawiania za pomocą różnych energii, homeopatią, jogą, religiami i medytacjami wschodu, astrologią, radiestezją, horoskopami itp.). Jeżeli posiadam jakieś amulety, talizmany, książki okultystyczne, ezoteryczne, jakieś przedmioty „na szczęście”, odpromienniki, symbole religijne innych religii itp., to postanawiam zniszczyć je natychmiast.
Teraz Panie Jezu, w autorytecie dziecka Bożego, na mocy chrztu świętego, przez wstawiennictwo Matki Bożej Niepokalanej, Świętego Michała Archanioła, mojego anioła stróża i wszystkich Świętych w Niebie, wyzwalam siebie w Twoje Imię Jezu od jakiegokolwiek przekleństwa nad moim życiem! W tej chwili w Imieniu Jezusa, niech tak się stanie! AMEN. Z wiarą i pełnym zaufaniem przyjmuję uwolnienie od przekleństwa i dziękuję Ci za nie Jezu. Otwieram się teraz całkowicie na przyjęcie wszystkich Błogosławieństw, które dla mnie przygotowałeś. AMEN.

2 komentarze:

  1. Wybrałem przekleństwo ale pokonałem je dzięki szamanowi u którego byłem, a raczej dzięki jego pomocy. Teraz nabrałem szacunku do wszystkich religii i zacząłem modlić się słowami : Ojcze mój któryś mnie stworzył i którzy jesteś wszędzie. Dzięki czemu modlę się do prawdziwego Boga pozostając religijnie niezależny. Bóg który przeklina dla mnie nie może być Bogiem. Bóg jest samą miłością.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przekleństwo spada tylko wtedy gdy wybieramy zło. I to nie jest tak,że to Bóg nas sam przeklina. My sami się do tego przyczyniamy.
    Pan Bóg dał po coś przykazania, nie dał ich dla własnego kaprysu ale po to by nas chronić od złego. Jednak nie wszyscy to rozumieją...

    OdpowiedzUsuń