środa, 20 stycznia 2010

działanie złego

Dziś zastanawiałam się o czym miałaby być kolejna notka i przyszło mi na myśl, by na pisać pokrótce jak rozeznać działanie złego ducha. Czasami nam się wydaje, że musimy wejść w coś świadomie by zahaczyć o szatana.Czyli idę do wróżki (choć wiem iż Kościół mi tego zabrania) postawię sobie tarota, powywołuje sobie duchy itd. Jednak bywają sytuacje
iż nie wszystko jest tak oczywiste. Bo w przypadku gdy odbywa się Msza Św. i dana osoba dostaje ataku opętania, to w zasadzie jest to już moment albo w zasadzie etap gdzie szatan już przegrywa. I tutaj sprawa jest dosyć jasna. Gorzej, gdy walka odbywa się wewnątrz nas. Na zewnątrz nikt się nie domyśla, a my nie wiemy skąd takie stany przychodzą, jak i dlaczego? Wydaje nam się ze powinniśmy poszukać jakiegoś dobrego psychologa, ale w rzeczywistości potrzebujemy uwolnienia od złego. Tego typu objawy ciężko rozeznać. Jeśli ktoś jest w jakiejś wspólnocie to przyjdzie łatwiej, natomiast samemu nie jest to proste. Takimi typowymi objawami są myśli bluźniercze skierowane do Boga i Matki Bożej, różnego rodzaju lęki czy to podczas Mszy Świętej czy podczas zwykłej modlitwy ( np. do Ducha Świętego). Zdarzają się przypadki iż osoby miewają koszmary niewiadomego pochodzenia, odczucia obecności kogoś kogo nie ma, a my czujemy że jest. W takiej sytuacji najlepiej jest porozmawiać o tym z jakimś Kapłanem, a on wtedy doradzi co zrobić.

2 komentarze:

  1. Kiedyś bardzo interesowałam się tematyką zniewoleń... To prawda, że wówczas potrzebna jest pomoc. Miałam okazję kilka razy uczestniczyć w Mszach o uzdrowienie oraz w spotkaniach z modlitwą wstawienniczą i widziałam, jak wiele taka modlitwa daje tym, nad którymi się modlono.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja w tematyce rozeznawania duchów polegam na św. Ignacym

    OdpowiedzUsuń