niedziela, 6 września 2009

Towarzyszenie duchowe

Ostatnio znalazłam bardzo ciekawy wykład na temat kierownictwa duchowego.
Przyznam szczerze,że gdziekolwiek człowiek wejdzie na jakieś forum dyskusyjne to taki temat jest poruszany.
Myślę, że w dzisiejszych czasach wiele ludzi szuka kogoś, kto wesprze, doradzi, pomoże rozeznać Wolę Bożą.
Wykład którego link podaje poniżej jest co prawda długi, ale uważam że warto go posłuchać. Zwłaszcza polecam tym którzy zamierzają w niedalekiej przyszłości poszukać kierownika duszy, a nie wiedzą jak się do tego zabrać:)
Miłego słuchania i oczywiście zapraszam do komentowania;))
"Towarzyszenie duchowe.
Jak może pomóc mi w drodze do Boga?"

1 komentarz:

  1. Ja odwarzyłam się i od pewnego czasu mam kierownika duchowego, polecam każdemu bo naprawdę przynosi to korzyści.Pomógł mi pogodzić się z moim powołaniem i pozbyć się lęków.Pozdrrawiam

    OdpowiedzUsuń